Tuesday, January 24, 2012

Akan Bahagiakah?


" Rumah kita dah siap dah tinggal nak cat je.ingat nak dia pilihkan warna "

" Barang basic dalam rumah kita dah bawa masuk.kita ingat nak pasang aircond dalam bilik.Dia rasa ok tak? "


" Kita beli petisejuk dengan dapur 4 tungku,dia rasa macam mana? "

" Kita nak nanti dia masuk rumah kita,semua dah ada selesa..."

" Semua dah selesai tinggal dia je nak lengkapkan semua "


" Bisnes kita takat ni,alhamdulillah tak susah sangat dah.tinggal nak tambah pekerja je."


" Dia rasa okey tak nak tinggal kat sini? kalau dia tak suka,kita cari rumah lain ye.Tapi dekat-dekat dengan tempat kerja kita la ye."

" Kita lama dah tunggu untuk hidup dengan dia,dah tak lama lagi kan. "

" Akhirnya dia akan jadi juga peneman hidup kita."


" Jangan risau,kita cuba senangkan hati dia.Kalau dia nak sambung belajar lagi,pergilah tak apa... "

" Kita sayangkan dia sampai bila-bila,janji. "
















Tolong aku Tuhan...
hadirkanlah cinta dalam hati ini
buat dia seikhlasnya
jika benar dia yang kau utuskan
untuk hidup aku...

17 comments:

Anonymous said...

syg boleh di pupuk. : )
nrlhdyh

~* chirpy_chummy *~ said...

untunglah ada yg menyayangi kau.

sekiranya dia adalah untuk kau, pasti kau akan bahagia,insyaAllah.

ghost writer said...

oh bestnya buat perancangan yang macam tuh kan..apalagi kalau sama2 punya perasaan ghairah utk bina hidup lebih terjamin.

hey,aku aminkan untuk semua doa-doa kau..moga Tuhan memberkatinya..

Nina.DO said...

Kalau kau sudi nk mencintai dia samamcm dia cintai kau, semua takkan jd masalah dan Tuhan pasti kabulkan doa kau :)

dill said...

awk,

saye doakan hadirnya cinta dlm jiwa awak. kuatkan semangat ye

dill.

Iffah Afeefah said...

hurm sedih pulak tetibe

maybe lagu latar kot

ps: Mekasih membace karya sy di warna kaseh

..Wardah Biru.. said...

Cinta akan hadir dengan sendiri..
Kalau itu yang Allah sudah tentukan..
Percaya dengan suara hati..
Setiap yang berlaku pasti ada hikmah tersembunyi..

penjajah minda said...

terima yang ikhlas seikhlasnya.insyallah.senyum2!

Arm_mj said...

=) dear..

pasti Tuhan akan hadirkan cinta dalam hati kamu.kerana dia terlampau cinta kamu =)

~SaL IjOu~ said...

kudoakan yg terbaik buat kamu, sentiasa~ smoga dipermudahkan segalanya~ =)

vampire's lovex said...

cuci kaki je masuk rumah kalau cmni...best. untung dia..

Teenager Housemaid said...

saya tak reti nak komen pasal perkara macam ni,
tapi awak,
semua yang terjadi dekat awak, pasti adalah yang terbaik.
jika dia adalah jodoh awak, pasti Allah dah tetapkan dia yang terbaik..

dan saya, cuma boleh doakan awak sentiasa bahagia..:')

Bukan Cinderella said...

terima dia seadanya. doa pada Tuhan sebanyak yang mungkin. Semoga kau bahagia

venus said...

mudah-mudahan.

Semut Senyum said...

begini kah pemikiran seorng lelaki ?
kalau begini, saya sebagai perempuan rasa sangt bersyukur...

mengenai entry : berdoalah,solat istiqarah, Allah pasti membantu. Terbukti.

puteri said...

huhuuu...

me cant give any comment kot?

sbb 'sangat berhati2' skrg ni
huhuuuuuuuuuuuu

Serunai said...

Sesungguhnya DIA lebih tahu apa yang manusia tidak tahu.. hargai selagi masih terasa bererti.