Saturday, October 22, 2011

Terima Kasih




Lama tunggu...

sejak 09 september hari tu

dan 21 oktober dah pun selamat sampai



terima kasih sangat-sangat banyak-banyak

kepada penulis dan posmen yang baik

dapat terus baca habis...









sepekara yang selalu kita abaikan
bila menyangkakan ia adalah hal remeh
yang tidak perlu di ambil pusing
sedangkan dalam tidak sedar
hal yang remeh itu selalu buatkan kita
rasa menyesal kemudiannya.....

19 comments:

missSenget said...

selalu hal remeh2 aku suka fikir..

smpaikan hal yg rumit selalu aku nk lari dari memikirkan..


dan skrg aku tengah menyesal..

Rain said...

biasanya perempuan suka pikir benda remeh temeh sebaliknya dengan lelaki. sebab tu nampak lelaki lebih sempoi bukan?


tapi bila sesuatu itu kita kesal, jarang untuk buat kita ulang kesilapan yang sama.

:)

~* chirpy_chummy *~ said...

@Rain, ada juga lelaki yg suka ambil port bnd2 kecil. yg kecil itu di perbesar2kannya, hingga jadi terlalu besar smp susah utk di permudahkan smula.

setuju dgn ayat di hujung entry ini.. seharusnya perkara kecil x perlu di perbesarkan. namun itu yg berlaku bila perkara remeh itu berkaitan dgn sesuatu/seseorang yg di sayang,btol x?

penjajah minda said...

yang remeh temeh-pak pandir

aimie amalina said...

ouch!
tersingkap di hati






yang remeh itu selalu dikaki2kan
meninggalkan kesan berparut kekal bernanah jika terus di abaikan..

hurmm2!



salam kenai! =]

monologtinism said...

dulu
aku selalu besarkan hal yang remeh temeh

tapi bagi aku ketika itu,
yang remeh itu bagi dia
tapi bagi aku adalah perkara besar.

entahla ikut pada individu untuk melihat sesuatu perkara itu sebesar mana

maisarah sarah said...

perkara yang remeh tu la kadang2 penting.huhuhu

PENCONTENG said...

hal kecil atau besar, kedua2nya harus kita peduli.

Faaein Talip Roy said...

buku ni... mesti best... nant ulaslah lepas kau baca..

Nadia said...

:)

stalker hebat ! said...

kengkadang ade org cakap hal remeh jgn duperbesarkan. jgn difikirkan. tapi kalau ia tidak difikirkan tetap menjadi masalah. msalah tak an wujud tanpa adanye hal remeh nie. setuju?

delarocha said...

kena ambil berat hal yang temeh juga ya nampaknya..ermmm

ghost writer said...

dah dapat buku nih.kena ikut giliran untuk dihabiskan.

Bidadari Syurga said...

hurmmm... buku apa tu...? mngenai apa? boleh tahu?

hanaahmad said...

aku adalah orang yang terlalu memikirkan hal yang remeh temeh. terlalu sehingga membebankan diri sendiri.

.: Si BungaKopi : . said...

sangat setujuhuuuuuuu

lavender harum wangi said...

so, acane? best tak buku ni? ada sorang kawan kata, biasa je, tak vavavoom sangat. hihi

YuYun@HanleeYun a.k.a KuLaT_NaKaL said...

hal yg remeh itu selalu buatkan kita rasa menyesal kemudiannya...

:(

cimOt said...

review buku tu cepat!!