Sunday, November 14, 2010

Selamat Buat Kamu

semalam asyik menangis hati merajuk tak terpujuk.tinggal sendiri sunyi buatkan rasa itu seperti menikam-nikam kat hati.nak tidur malam pun berlinangan airmata sampai hidung tersumbat susah nak bernafas.tidur pun tak lena bangun pagi mandi dan terus buka akaun facebook.entah kenapa jari terklick pada akaun seseorang klick gambar dan.......
.
.
.
.
.
tak tahu nak teruskan macam mana nak tulis apa hati rasa sebal sangat sakit dan perit.itu kan cuma gambar perkahwinan saja.tapi lelaki yang sedang tersenyum bahagia di sisi perempuan cantik itu amat aku kenal...selepas 2minggu perkahwinan W baru aku tahu.3 bulan lepas aku hanya tahu dia sudah bertunang tapi tak tahu bila akan langsungkan majlis.kalau aku tak buka facebook semalam,pasti hingga kini aku tak tahu yang W sudah pun menjadi seorang suami.sedih? sedih juga walaupun aku pernah bersama dia untuk tempoh 1tahun saja,kenagan tu tetap ada.tapi tetap tak boleh lawan kesedihan aku bersama I selama hampir 5tahun itu.
.
.
.
maafkan saya W mungkin agak terlewat untuk saya ucapkan selamat pengantin baru.tapi saya tetap akan mendoakan yang baik-baik untuk awak.selamat pengantin baru,moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.jaga isteri awak baik-baik dan jadilah suami yang beriman dalam memimpin keluagra awak kelak...ameen.
.
.
.

No comments: