Tuesday, October 26, 2010

Semalam

Semalam selepas satu jam menulis pasal awak,tiba-tiba telefon tangan berdering nombor semalam.ya nombor semalam nombor awak I saya save nombor awak semalam.mulanya agak ragu-ragu mahu menjawab,tapi saya jawab juga mungkin ada sesuatu yang penting.tapi sebaliknya tidak awak hubungi saya tanpa motif tanpa tujuan,pelik.
.
Awak just hubungi saya semata-mata untuk beritahu pada saya yang awak kini berada di daerah saya.menginap di rumah tumpangan untuk malam ini sebelum mencari tempat tinggal lain.kata awak lagi,awak mungkin akan tinggal di sini untuk beberapa waktu atas urusan kerja di pejabat tanah ukur tu.dan awak juga beritahu saya lokasi penginapan awak sekarang...dan tiba-tiba senyap seketika...

.

.

.1

.

..2

.

...3

.

....4

.

.....5

.

.

awak masih senyap...

.

.

......6

.

.......7

.

........8

.

.........9

.

..........10
.
.
saya mengalah dan bersuara...hairan awak hubungi saya tapi hanya untuk diam.kata awak lagi,tiada apa-apa yang awak mahu katakan hanya sekadar mahu beritahu keadaan awak sekarang,itu saja.
.
.
.
.

Usah di duga hati
yang sedang rawan
I...
adakah awak sedang
duga hati saya,tapi kenapa?
saya sakit macam ni.
.
.

No comments: