Saturday, August 28, 2010

Di Timpa Batu

Berat sakit semua sendi-sendi seakan hilang fungsinya minda blur perasaan sedang berperang dengan HEBAT.
.
.
.
Kepala otak aku sarat dengan bermacam masalah yang sedang melanda.banyak hal yang perlu aku fikir sedalamnya.mana nak fikir study nak fikir kerja aku perlu bijak menguruskan ekonomi yang semakin merosot kini.simpanan yang ada hanya dapat bertahan untuk bulan ini saja langsung tak ada sen yang dapat aku tarik untuk simpanan sulit yang lain.ah,BENCILAH hidup sebagai seorang yang serba kekurangan memang payah sekali.
.
Sedang merencanakan alternatif lain untuk mendapatkan wang lebih!
.
: gadai segala harta yang ada (tapi aku memang tak ada harta)
: berniaga kecil-kecilan (erm...)
: tambahkan koleksi kerja part time (kerja sampai mati)
: join program jangan lupa lirik kalau menang boleh jadi jutawan tak perlu kerja untuk 10tahun (hebat!)
: jual HP jual CAMERA jual DIRI (eh,idea last tu abaikan)
.
Buntu.....
Kalaulah duit tu senang di cari semudah makan ABC kan bagus.TUAN kerajaan boleh tak adakan kembali sistem barter supaya saya tak perlu susah-susah cari duit bagai nak mati.tak pun oferlah saya kerja sebagai kerani dengan gaji bertaraf PERDANA MENTERI.
.
Duit.....sampai mati pun belum tentu aku dapat kumpul sampai KAYA.lepas ni terpaksa guna plan Z tackle DATO' kaya dan kahwin.tak payah kerja duduk goyang kaki kat rumah ternak lemak banyak-banyak.ha.ha.ha.ha

No comments: