Monday, August 30, 2010

Gua Bukan Benci Lu

Kerja.kerja.kerja hari-hari gua kerja tapi tak kaya.apakan daya gua dulu belajar kurang berjaya jadi di sinilah gua menapak hidup.
.
.
.
Gua penat kerja hari ni kerja berdua dengan lu.ini bukan firstime gua kerja berdua.sebelum-sebelum ni gua banyak kali kerja berdua dengan member lain.tapi gua rasa lancar jerk tak ada masalah dalaman.tapi bila tiap kali kerja berdua dengan lu,gua dapat sakit banyak,sakit hati sakit otak sakit kaki semua gua rasa sakit.gua faham lu budak baru tapi baru-baru lu pun dah nak masuk 4bulan lu kerja sini.bagi gua,alasan "pekerja baru" tu dah basi gua dulu pun pernah jadi budak baru macam lu.masuk kerja kosong tak ada pengalaman apa lagi minat.tapi sebab dah tak ada kerja lain,gua layankan je.
.
Gua tak naklah kata gua ni hebat gua pun taklah bagus sangat tapi gua harap sangat lu jangan la slow sangat.lu blur sampai melibatkan gua tak pasal-pasal gua pun blur sebab virus blur lu dah berjangkit dengan gua.lu banyangkan ada 3 tugas tapi gua terpaksa hendle semua padahal kerja boleh bahagi-bahagi.tapi blur lu punya pasal rosak reputasi gua kat sini ish menjatuhkan kerjaya gua betul.muka lu blur lu lambat pickup lu kerja slow haduh matilah hari-hari kerja macam ni.costumer dah beratur panjang macam keretapi cuba lu kerja laju sikit boleh tak?
.
gua hampir-hampir nak tengking lu tadik tapi gua fikir-fikir nanti lu benci gua pulak.terpaksa juga gua tahan sabar je walaupun dalam hati memang dah terbakar habis dah.kalau lu kerja lambat-lambat dan teliti gua tak de hal punya.tapi lu kerja slow gila dan banyak salah melambak kerja-kerja pending sebab lu slow sangat.nak tak nak terpaksa juga gua buat kerja lu.gua harap sangat pengajaran hari ni lu tak akan ulang lagi kesilapan yang sama lagi.gua pandang muka costumer semua macam tak puashati je.next time jangan berlaku lagi gua tak sanggup nak terus kerja dengan lu kalau lu masih tak berubah.

No comments: