Saturday, January 14, 2017

Persinggahan






Entah kenapa sejak akhir ini seringkali aku teringatkan banyak hal yang dulu.Terkenangkan memori dan orang-orang terdahulu yang pernah singgah dalam hidup aku yang dulu...Jika di hitung,rupanya bukan seorang dua tapi lebih dan kebanyakkan mereka hanya sekadar singgah sebentar.Samada hanya sekadar ingin mengisi kekosongan hati atau hanya sekadar untuk melepaskan rasa sunyi kerana masih sendiri.Niat di hati tak pernah seiring dengan kata yang diluahkan.

Ada yang masih kekal berhubungan dan ada juga yang terus melupakan...dan aku memilih untuk terus diam dan memerhatikan.Dari jauh aku melihat satu-satu mereka sudah punya kehidupan dan aku tumpang gembira.Dan ada juga antaranya yang cuba menjejak aku semula...tapi pada aku itu cerita dulu...kisah yang sudah aku buku dan simpan di lubuk paling dalam tertanam dalam hati.....









Proses pemulihan...









No comments: