Sunday, August 21, 2011

Ramadhan


Ramadhan tahun ini terasa kelainannya kerana ketiadaan mulia.bangun sahur dan berbuka pasti makanan berlebihan biar pun mak masak hanya sedikit.bisa di panaskan berulang-ulang.jika dulu,mulia yang diharapkan untuk menghabiskan baki yang ada.kini tidak lagi.lebih seronok jika makan beramai-ramai biar pun sikit,tapi masing-masing menikmatinya penuh selera.kata emak,mulia akan pulang ke rumah 4hari sebelum syawal.agak lewat aku kira...tapi tak mengapa asalkan ada dan itu yang sebaiknya.





harap kau selamat pulang ke
kampung halaman nanti.....

11 comments:

Faaein Talip Roy said...

Mulia.. ada kat mana skang..

doakan aku selamat pulang juga ya.. aku tak sabar nak balik.. Ramadan kali ini, belum lagi aku bersahur dan berbuka bersama keluarga.. =(

Wanz Mejuez said...

rindu dgn mulia yeeeee

(the naked writer) said...

semoga selamat semuanya...

master said...

mulia g mane?

unknown said...

semoga mulia selamat sampai.. doakan aku selamat sampai jugak..

fz said...

tak lama lagi dah nak raya, insyallah rindu kan terbalas :)

monologtinism said...

mulia study kan kan. kan.
kat mana tak tahu.

dalam ni macam banyak chapter. rasa macam nak tengok balik archive2 yang lepas sebab tak ingat

venus said...

ye, aku juga cuma bertiga. yang lain nya di tempat orang. kosong sedikit rasanya.

penaberkala said...

yg banyak sama berbahagi,
yg sikit sama berkongsi,
itulah kemeriahan yg tidak terperi,
hilang sunyi penambah seri

JIJI YU said...

hurm..bukan tahun ni je ramai membazir

Asrul "iLham" Sany said...

taun ni puasa rasa lain sb di kota berlumpur dari mula sampai akhir...