Saturday, August 20, 2011

Adil


Punya jawatan di dalam persatuan bukanlah satu perkara yang membanggakan.banyak perkara yang perlu di ambil kira dan di teliti supaya tidak berlaku sebarang perbalahan sesama sendiri.dan ni yang berlaku apabila mulia turut serta menyertai persatuan ini.aku terpaksa merahsiakan status hubungan aku dan mulia kerana aku tidak mahu nanti ada suara-suara ketidak puashati antara ahli yang lainnya apabila mulia melakukan kesilapan kelak.

aku mahu mulia dilayan sama rata layaknya dia sebagai ahli sama seperti yang lainnya.aku tidak mahu hanya kerana dia punya hubungan darah dengan aku,maka ahli yang lain hanya berdiam diri tiada keberanian untuk menzahirkan kesalahannya.aku lebih selesa hubungan darah ini dirahsiakan sehingga cerdik juga akan turut serta dalam persatuan ini,nanti.cukup sekadar mereka tahu hanya aku dan taqwa punya hubung kait kerana jawatan yang di pegang oleh taqwa dan aku kini.





aku cuba untuk berlaku adil.....

11 comments:

JIJI YU said...

nak berlaku adil susah

Faaein Talip Roy said...

persatuan apa tu?

cerita kau banyak yang rahsia.. mebuatkan aku semakin nak tahu siapa diri kau sebenarnya..

ya! aku mahu ikut berkelana bersama kau..

Amalina said...

bila kita memegang jawatan penting lebih banyak mata yang memandang kita untuk mencari kesalahan.aku rasa tindakan kau memang relevan.

Amalina said...

tapi aku tak rasa perkara ini adalah kesalahan pun.dlm organisasi perkara sebegini selalu dipertikaikan oleh orang2 yang tak puas hati..kan?

Encik Psychopath said...

INTEGRITI perlu diutamakan dahulu.

Wanz Mejuez said...

best lah kau berkerja dengan sedara kau.. darah dari keturunan kau...

mulia tu boss kan??

venus planet cinta said...

semoga terus adil.

master said...

mulia ayah kan. cerdik adik kau. dah taqwa sape pulekkk -.-"

missSenget said...

aku yakin ko bole berlaku adil..

err..tp persatuan ape ni?

aku nk join bole?

monologtinism said...

seperti memegang jawatan disyarikat besar.~

(the naked writer) said...

timbang tara...masih gagal