Friday, August 5, 2011

Cinta Kekasih Gelap



ku mencintaimu lebih dari apa pun
meski pun tiada satu orang pun yang tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hati ku
meskipun engkau hanya kekasih gelap ku...



kau jatuh cinta dengan dia
kau lebih sayangi dia hargai dia
tapi sayang bila rasa cinta itu
hanya sekadar rahsia berdua

kau tak mampu laungkan kepada dunia
tak mampu berjalan bangga sebelahnya
kerana kau juga sudah berpunya
kerana kau mahu jaga hati lain juga

sakit,sakit,sakit
tapi kau tahankan
teringin meluah cinta
tapi kau pendam dalam paksa

tapi sampai bila?
sedangkan hati meronta-ronta
buat taruhan
untuk pilih "dia" atau "dia"






kau tak bisa untuk memilih?
tak perlu pilih,lari saja.


21 comments:

PERINDU BINTANG said...

lari adalah jalan terakhir.





lari dari kenyataan mestipun jasad masih melihat dia dari nun di sana.

~Cahaya Hati~ said...

aku pencinta dia~
aku kekasih gelap~

JIJI YU said...

pehal nak lari..hadapi le dgn perancangan rapi

ORLANDO AHMAD said...

best jadi kekasih gelap ni...

monologtinism said...

bukan lari.
take it or leave it.

pilihannya adalah 'dia' atau 'dia'
sukar.
pilihlah 'dia'

'dia' yang sepatutnya dipilih

^baju kurung^ said...

kekasih gelap yg tak nmpak wajah sebenar
pilih dia, bukan "dia"

nurniyusoff said...

sebenarnya,
lepas dua-dua penyelesainya.

sakit sbb kau cinta dia!

Faaein Talip Roy said...

istikharah.. minta petunjuk dari-Nya.. jangan kau seksa diri kau apatah lagi 'dia'..

missSenget said...

ambil je dua-dua..


uuuuu...

cari lain je laa..

ghost writer said...

aku suka kekasih gelap.

ia menghairahkan aku meski dia bukan milikku sepenuhnya.

Tetamu said...

sy ditinggalkan kerna dia hadir. bukan sy minta bukan dia cari. takdir. dia pergi kerna dia hadir. sy punya pilihan?

Tetamu said...

sy ditinggalkan kerna dia hadir. bukan sy minta bukan dia cari. takdir. dia pergi kerna dia hadir. apa sy punya pilihan?

blog-tips-kurus said...

memang GELAP di sini.. tekejot tengok header tu time ni. fuhh!! ;)

shizuka said...

tapi sebelum lari bagila alasan yg kaw2.at least yg ditinggalkan xterasa tidak dihargai.;p

intan.maisarah said...

aku pilih untuk undur diri
walaupun aku bukan orang kedua.

si para para said...

terbaik la header blog ni..

kekasih gelap..oh kulit kekasih aku memang gelap sikit..

bighagenjo said...

haha! lari? baaaaaaaaanyak ah kau.

jiranmafiarussia said...

bila dah jadi macam ni, selalunya aku pilih utk jd seperti,

Hapuskan Aku - Nidji :)




dgr sambil amek feel meleleh-leleh. kehkeh

Asrul "iLham" Sany said...

aku kekasih putih je...hahah

Nadia said...

lari adalah bagi si pengecut yang tak berani menghadapai realiti selepas menghirup semua manis fantasi!

Peace :)

Anonymous said...

perlu memeriksa:)