Wednesday, January 11, 2012

Andai

..... H .....
"kita janji nak hidup dengan dia je tak nak orang lain,sayang dia sangat-sangat tak tahu macam mana kita bila kehilangan dia.kita dah bertahun tunggu dia."









..... N .....
"andainya nanti jodoh kita tak ada,adakah kita akan punya banyak kenangan bersama? "kita terlalu sayangkan dia,nak bersama dengan dia je.







*menangis










Saatnya sukar membuat
pertaruhan antara duanya...

16 comments:

ghost writer said...

biar macam mana pun,harus terus jadi berani untuk hadapinya.

Warna Kasih said...

bila engkau berada di pertengahan, engkau lebih suka beralah dari kedua-dua agar keduanya adil.

K2r~90 said...

anda seperti dilema

~* chirpy_chummy *~ said...

semoga yg terbaik itu milikmu.

missSenget said...

istikharah..?

~SaL IjOu~ said...

smoga dipermudahkan segala kesukaran itu~

Waqheh said...

di persimpangan dilema...lampu isyarat tiada..langgar jer

hanaahmad said...

harus kuat untuk setiap apa yang berlaku. bertabahlah!

monologtinism said...

letak Tuhanmu ditingkat teratas..teratas.
orang yang mempunyai Tuhan dalam hatinya tidak akan jatuh terlalu lama, tidak akan bersedih seabad rasa.
doa.sentiasa minta petunjuk :)

cimöt said...

jgn kau andaikannya..tapi percayakannya..insyaAllah dengan izinnya..

unknown said...

DIA lebih tahu.. mtk pertunjuk DIA

venus said...

kamu mahu yang mana? kalau tidak mahu keduanya, segera diberitahu aja dehh~

LadyBird said...

biarkan masa menentukannya..

blog-tips-kurus said...

aku pon suka H tapi...

a.samad jaafar said...

pertama.. t kasih krn sudi mengunjungi blog saya..mmg saya org perak..dan mmg byk n3 saya menggunakan loghat perak..cuma skrg sy menggilirkannya dgn bahasa 'biasa'..

Bro..alangkah baiknya jika setiap yg kita kasihi itu kita miliki..namun itu tidak mungkin..aku pernah melaluinya.. errr.. aku tgh sedih nih.. hihihi..

Ayu Azuri said...

Kalau aku ditempat engkau , aku pasti menjadi seorang yang semakin "senget" mendengar setiap patah tutur kata mereka . . .