Tuesday, November 23, 2010

Aku Ingin Hidup Dalam Mimpi

Sungguh kalau di beri pilihan aku ingin memilih hidup dalam mimpi.ya hidup dalam mimpi indah yang tiada kelukaan biarpun hanya sekadar ilusi semata tapi cukup membahagiakan.minda aku ini sudah di penuhi dengan cerita-cerita rekaan bila malam tiba,cerita rekaan menjadi realiti dalam mimpi.memang indah aku terlalu taksub mencipta dunia sendiri mengikut keinginan hati.sebolehnya aku mahu terus pejam sepanjang hayat sebab kalau mata terbuka,maka hilanglah mimpi.
.
aku ini bagaikan anak kecil yang sentiasa dahaga berjalan sendirian bagaikan si yatim piatu yang hidup sebatang kara.duduk di lorong-lorong gelap sunyi menadah tangan mengemis kasih pada yang sudi.kasihan bagaikan anak yang hidup melarat terbiar tanpa perhatian.
.
.
.
.
tuhan,aku ini teringin benar merasa di manjakan
terlalu rindu pada pelukkan hangat si ibu
berkeinginan merasa kasih si ayah...
.
.

No comments: