Wednesday, October 27, 2010

Barang Pinjam Yang Rosak

Tulah salah aku juga dah di beri pinjam,tapi tak jaga dengan baik esok-esok di tarik balik nikmat,baru nak gelabah.sejak beberapa hari ni lutut kiri aku macam problem entah rasa sakit dan ngilu je.nak pula bila time nak sujud sangat-sangat sakit menggigil aku tahan sampai selesai rakaat.bila berdiri tegak ok pula tapi jadi masalah bila nak sujud sure sakit menggigit-gigit punya.tak kan lah kesan excident kot sebab dah setahun lebih pun masih tak sembuh lagi?

.

.

tiba-tiba

.

.

oh,sangat scary...teringat kata-kata dari seorang kawan

.

"kalau excident motor bahaya berkemungkinan mendapat kecederaan kekal atau cacat sepanjang hayat!"

.

.

damn! berdebar kencang aku cacat sepanjang hayat?

.

.

T.I.D.A.K!!!

.

.

sungguh tidak dapat terima kenyataan ini.tuhan,tolong aku berikan aku pinjam lutut ini untuk satu tempoh yang lama.tolonglah aku hanya hidup sekali je dan untuk tempoh itu aku masih perlukan lutut ini.mungkin 50 - 70 tahun lagi?

.

.

.

No comments: