Monday, September 20, 2010

Nothing

It's nothing kosong tak ada apa-apa yang menggembirakan trust me senyuman itu plastik semata-mata.tak percaya,kalaulah wujud satu alat scane paling canggih yang boleh scane perasaan dalam hati.tahu tak saya ini seorang pembunuh terpaling kejam.ops,saya tidak pernah masuk lokap apa lagi untuk di tahan reman.kesalahan saya tidak termaktub dalam sebarang kes kesalahan jenayah berat.saya seorang penjenayah yang sering melakukan kesalahan tapi masih boleh hidup dengan bebas.saya seorang pembunuh percaya tak? saya seorang pembunuh hati...
.

:: hari raya berlalu dengan kekosongan.

:: saya seorang pelakon hebat betul-betul memuji dirikan?

.

-saya ketawa bersama mereka - itu plastik

-saya senyum - itu plastik

-saya berbaik hati dengan mereka - itu plastik

-saya tak terasa hati langsung- itu plastik

-saya setuju dengan semua kata-kata mereka - itu plastik

.

eh,banyaknya plastik tak boleh lupus bimbang mencemarkan alam sekitar,nah ambil beg kertas ni boleh lembik bila kena hujan boleh bakar bila nak hidupkan api boleh buat lap tahimuntahkucing.beg kertas sangat berguna,tapi plastik tak berguna.tapi saya tetap mahu jadi plastik bolehkan.plastik itu palsu.

.

.

.

.

.

actually,i'm anoyying person...hahahah betul-betul anoyying

No comments: