Tuesday, March 24, 2020

Selamat Ulang Tahun 2020

23 mac 2020
Selamat ulang tahun kelahiran untuk diri sendiri. Aku puasa hari ni, Bangun sahur... Perasaan tu sangat berbeza dari tahun sebelum-sebelumnya. Hati rasa sayu tersangat sayu. Allah..... Berat ujianMu Allah tapi Kau masih beri aku peluang untuk bernafas. Adakah dunia sudah sampai penghujungnya? Setiap hari dilalui penuh dengan debaran penuh dengan pengharapan. Aku terkenangkan keluargaku yang jauh Di sana. Sungguh aku rindu mereka.Buat pertama kali dalam hidup, Ini adalah tarikh kelahiran paling sedih buat aku. 😭
.
.
.
Ramadhan kian hampir... Aku berharap sangat dapat Bertemu dengan keluargaku.








3 comments:

ewanthology said...

happy belated birthday... x sangka masih aktif menulis.

~Sal Ismail~ said...

Sahabat..terima kasih masih sudi menjenguk aku setelah sekian lama~

Aku ada reply komenmu di sana~

Aku turut merasakan sayu yang tersangat sayu~

Aku terkandas sendirian di kota batu~

Aku cuba sibukkan diri dengan macam-macam hal~

& ya, sambutan hari lahirku juga dalam tempoh PKP..jujurnya ada perasaan yang tak dapat aku gambarkan muncul & aku cuba untuk seimbangkannya~

Aku doakan kamu sentiasa dalam lindungan Tuhan & terus baik-baik aja di sana~

Salam Ramadan,sahabat~

miao sai said...


menang berapapun di bayar
ayo segera bergabung bersama kami di bandar365*com
WA : +85587781483