Monday, February 6, 2017

Bangkit






Sesudah melalui banyak kesakitan dalam perjalanan hidup perniagaan yang jatuh satu persatu.Aku cuba bangkit kembali bersama kekuatan dan semangat baru.Entah dari mana datangnya semangat yang tiba-tiba menyeru aku untuk bangkit kembali sesudah sekian lama aku berlutut disitu.Aku tak mahu terus menyerah kalah sebelum berjuang.Dalam perang,sesekali pahlawan akan jatuh tersungkur selagi masih bernyawa,bermakna kemenangan itu tetap belum jadi milik sesiapa.Walaupun tika itu mata pedang sudah pun berada di dada,selagi belum tertusuk kau masih punya peluang untuk melawan!






Aku masih belum tewas!

5 comments:

Afiq Ah said...

apa khabar?

mega senja said...

Salam,
lama sungguh aku tak menjenguk ke sini..kau masih aktif menulis. Syabas!

eita said...

rasa nyer sudah bertahun aju tak jenguk sini..kau sihat...


hingga hr ni aku masih tak mampu nk bangkit lagi...😔

eita said...

rasa nyer sudah bertahun aju tak jenguk sini..kau sihat...


hingga hr ni aku masih tak mampu nk bangkit lagi...😔

Bidadari Syurga said...

Aku juga.... Hai yang...