Sunday, May 1, 2016

Yang Terlewatkan






Video ini di hantar dan di tujukan kepada aku dari seseorang...Katanya ini "kisah tentang kita." Bunyinya seakan kesal atas apa yang berlaku dan masih lagi menyalahkan diri dia.Sudah hampir 5tahun berlalu rasa bersalah dan kesal masih lagi bertapak di hatinya.Aku tak pernah salahkan dia dan terima saja apa yang berlaku mungkin memang bukan jodoh aku dan dia.Terlewat atau tidak,itu bukan persoalannya.

Kisah aku dan dia tak panjang,terlalu singkat tak banyak memori yang dapat di simpan.Pertemuan 4 mata boleh dikira tak sampai 5 kali pertemuan.Satu perkara yang aku suka dan senang tentang dia adalah dia sangat bertimbang rasa,tak pernah memaksa dan lebih rasional berbanding N yang selalu saja buat aku sakit hati.Walaupun N yang aku sayang bagai nak mati...tak berbaloi rasanya jika difikirkan kembali yang aku lebih banyak bertolak ansur pada N.







Awak,tolong jangan pernah menyesal.
Dia,yang aku gelar Encik Keju.....







2 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

~SaL IjOu~ said...

sangat lama tak ke sini.kita punya kisah yang lebih kurang sama..mungkin ini salah satu sebab setiap entry di sini terkesan bila dibaca~

Betul tu..terlewat atau tidak..itu bukan persoalannya..persoalannya,sejauh mana kita mampu berdamai dengan ketentuan~

Ada memori yang x kan pernah padam dari ingatan~