Friday, December 9, 2011

Airmata : 18 Hari Lagi



"I betul-batul sayangkan U,bilalah I dapat kahwin dengan U?"

"kita tahu,kita tak di terima,kan?

"kalau satu masa nanti U tiba-tiba tak ada,maknanya I fahamlah."

"kalau U dah ready nanti,U bagitaulah pada I okey?"

" I tau semua yang terbuku kat hati U,kan? U ada simpan apa-apa dari I?

"I dah sedia semuanya hati,mata,otak,semuanya.U jangan risau okey"










Dan saat itu aku pandang wajahnya
matanya bergenang berat
laju saja air jernih mengalir menuruni pipinya
dan aku sendiri juga merasa sebak
saat kata-kata itu di lafazkan oleh dia...

20 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

terpaksa?

tolong jgn paksa diri.

YuYun@HanleeYun a.k.a KuLaT_NaKaL said...

wahai hamba allah, jgn jadikan diri kamu itu mangsa keadaan... hati kita perlu bebas, bebas di dalam mencari cinta sejati...jangan terima kerna terpaksa, kelak dirimu merana..

p/s : sayangi diri kamu sendiri lebih dr mereka di luar sana..

missSenget said...

tetiba aku pun rs sebak..

penjajah minda said...

hati kau bukan pada dia ke? bersungguh betul dia.

hanaahmad said...

woooo....ini sangat menusuk pada hati.

Afiq Ah said...

jangan paksa diri kau, wahai teman.

harusnya ikhlaslah saat kau terima dia.

jangan permainkan hati dia.

p/s : FB apa yang kau maksudkan?

monologtinism said...

kau hanya perlu berdoa mohon Allah beri petunjuk.

Arm_mj said...

belajar mencintai dia yang mencintai kamu..

lupakan pada dia yang sentiasa menyakiti..

biar hati kita cinta..

namun cinta sahaja x ckup menjamin kebahagiaan kamu kelak..

moga Allah mengurniakan yang terbaik untuk kamu teman =)

delarocha said...

rasa mcm sedih je

dill said...

menusuk jiwa. sebak

dill.

Faaein Talip Roy said...

ok.. aku tak faham dari awal.. mungkin sebab dah lama tak ikut cerita kamu sahabat..

apa-apapun.. semoga kamu tak buat keputusan yang melulu..

kita ada DIA.. minta petunjuk dari DIA.. hanya DIA yang menentukan yang terbaik buat kita...

Mutiara Bernilai said...

awak...


meh sni.. kite nak hugs :'(

hani said...

kamu telah menyentuh hatiku

hm..

kutolong said...

istikharah...

najwa aminah abas said...

hmm, aku kurang faham. :(

hara said...

ada simpan ap2 k?
so then u have to answer the question

PENCONTENG said...

ini sangat menusuk kalbuku.

sambil ditemani lagu ombak rindu pulak tu.

aduh.

istikharah ye.

ORLANDO AHMAD said...

gulp..

3no gr33ny said...

tersirat...

Ayu Azuri said...

semoga kau kuat untuk terus melangkah menghadapi kenyataan hidup , sahabat . . .