Friday, April 15, 2011

Pilih

Buka blog dan tengok update-update terkini blogger lain.Dia update hari ini,klick dan baca.Ringkas saja tapi punya maksud mendalam kau terasa.Yakin itu mesej untuk "kau".klick post comment dan balas.Berani mati tapi yakin hanya "kau" dan "dia" saja yang memahami.




awak,
tak mengapa awak pilih dia.saya tak marah saya tak berkecil hati tapi sedikit kecewa.tak mengapa,dari dulu lagi saya sudah pun terima hakikat ini yang awak tak mungkin ada untuk saya.Tak apa awak,tak ada apa lagi yang nak dikenang,antara kita tidak pernah ada cerita tidak pernah ada sejarah.Apa pun pertemuan yang hanya sempat 1kali itu sudah cukup buat saya simpan sebagai kenangan peribadi.Biarpun saya gagal mendapatkan walau sekeping foto hari tersebut untuk simpanan sendiri.





kepada :encik keju
jangan risau pasal saya jaga diri
awak itu yang penting.saya di sini
tidak apa-apa.sunyi itu pekara biasa
bagi saya .mungkin sudah lali
barangkali?

1 comment:

Larasephia said...

dan bilamana sudah diketahui pilihannya itu bukan kau, apa yang kini akan kau pilih?

mari kita pilih untuk bahagia. biar esok mereka menangis pula.

okay?